Αλλάξατε γνώμη για τα προϊόντα που αγοράσατε; Δεν τα παραλάβατε στην κατάσταση που έπρεπε; Θέλουμε η εμπειρία σας στο Barbouris Marine να είναι μόνο καλή γι’ αυτό είμαστε εδώ, να ακούσουμε ό.τι σας προβληματίζει σχετικά με την παραλαβή σας και να βοηθήσουμε.
Παρακάτω θα βρείτε όσα είναι καλό να γνωρίζετε για τις ακυρώσεις/επιστροφές:
Ακυρώσεις
Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή Paypal, το ποσό θα σας επιστραφεί στους αντίστοιχους λογαριασμούς. Σε άλλη περίπτωση η επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και επιβαρύνεστε με πιθανά έξοδα εμβάσματος.
Επιστροφές
- Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, εάν μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.
- Προκειμένου να γίνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή, τα προϊόντα και η συσκευασία τους πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς φθορές και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (οδηγίες χρήσης, εγγύηση κτλ) .ώστε να μπορούν να πωληθούν εκ νέου. Επιβάλλεται η επιστροφή να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου στην επιστροφή συμπεριλαμβάνεται δελτίο αποστολής.
- Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αφού ελεγχθούν τα επιστρεφόμενα προϊόντα και επιβεβαιωθεί η αρτιότητά τους. Σε άλλη περίπτωση, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.
- Επιστροφές με παραλαβή από τον ταχυμεταφορέα συνεργάτη μας, γίνονται δωρεάν.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν είναι αυτή που περιμένατε λόγω δικού μας λάθους (π.χ. αποστολής λανθασμένου προϊόντος), επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@barbouris.gr ώστε να προγραμματίσουμε την παραλαβή από το χώρο σας, δωρεάν. Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή της παραγγελίας στο φυσικό μας κατάστημα, βαραίνουν αποκλειστικά εμάς. Εάν η εξόφληση της παραγγελίας σας έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή Paypal, το συνολικό ποσό που καταβάλλατε θα σας επιστραφεί στους αντίστοιχους λογαριασμούς. Σε άλλη περίπτωση η επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και πιθανά έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν εμάς.
Εάν αλλάξατε γνώμη και δε χρειάζεστε πλέον τα προϊόντα, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@barbouris.gr ώστε να προγραμματίσουμε την παραλαβή από το χώρο σας, δωρεάν, εφόσον αυτή γίνει από τον ταχυμεταφορέα συνεργάτη μας. Στο ποσό των χρημάτων που θα σας επιστρέψουμε δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταφοράς/παράδοσης από εμάς προς το χώρο σας. Εάν η εξόφληση της παραγγελίας σας έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή Paypal, το συνολικό ποσό που καταβάλλατε θα σας επιστραφεί στους αντίστοιχους λογαριασμούς. Σε άλλη περίπτωση η επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και πιθανά έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν εσάς.
Φθορές κατά τη μεταφορά
Ελαττωματικά Προϊόντα
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις ακυρώσεις/επιστροφές παραγγελιών, μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@barbouris.gr.